*Gabe Star's Msp Blogg*

Alla inlägg under augusti 2012

Av moviestarplanetsnacket - 19 augusti 2012 18:02

Hej!    Jag har fixat bloggen lite... ta en titt vettja!    imorron börjar skolan  ... inte så kul men liiiiite kul att träffa kompisarna     hörrni! jag har hittat lite gamla bilder från  gamla msp! (det kommer fler i nästa inlägg) här är dom:   (har jag gjort själv)   (hittade den i en blogg) www.mspgirls.blogg.se <a  

Av moviestarplanetsnacket - 17 augusti 2012 09:46

Nyhet: clara vill inte vara med på bloggen. Hejdå

Av moviestarplanetsnacket - 16 augusti 2012 18:56

Hej gabe här 8D jag ska gå ut och cykla nu. Kanske tar bilder! Hejdå !!

Av moviestarplanetsnacket - 16 augusti 2012 18:23

  Pixel power tema... dissar temat D: Pallar inte att visa  animeringar och bakgrunder,när ingen läser bloggen :( . 

Av moviestarplanetsnacket - 16 augusti 2012 13:24

Tja jag tror ni vet vem det är XD jag har samsung galaxy mini och kan inte ladda ner msp appen D: vet inte varför...det finns nog inget att skriva om...eller jo...jag har en lös tand :D

Av moviestarplanetsnacket - 16 augusti 2012 13:24

Tja jag tror ni vet vem det är XD jag har samsung galaxy mini och kan inte ladda ner msp appen D: vet inte varför...det finns nog inget att skriva om...eller jo...jag har en lös tand :D

Av moviestarplanetsnacket - 16 augusti 2012 12:40

på att byta till blogg.se    det ser ut att vara bättre där    ...aja vi får se xP Måste lära mej det dära med att lägga i header eller va det nu heter    Det har typ inte hänt nåt på msp O.O Eller jo... det här om awlex...vet inte vad jag ska tro på     jag var ju inte vän med han...jag såg bara på linke's blogg att nån awlex har dött... om ni vill veta mer om det här gå in på : liinkiz.blogg.se/2012/august/min-reaktion-om-att-awlex-ar-dod.html  

(ni måste kopiera länken )   och förresten!!! skolan börjar snart   !!!! för mej börjar skolan den 20:nde augusti    det kommer inte bli kul alls! våran paralel (stavning) klass ska slås ihop med våran klass   och dom mobbas och så ... men vi är ju inte några änglar själva    det skulle vara kul om clara bloggade mer    fast vi kommer nog inte ha så mycket tid att blogga   Men vi ska försöka att blogga så mycket vi kan!    

        Sen vill jag visa en test video jag gjorde! mobba nt    XD    

Av moviestarplanetsnacket - 8 augusti 2012 18:58

Här var det frågestund. Yupp dem här reglerna gäller:

  •       Inga taskiga kommentarer 
  •        Inga snusksaker.
  • Det var allt!              

Presentation

Tja!! Den här bloggen handlar om MSP XD

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Google Translate

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Animated Rainbow Nyan Cat

Muspekare

Cool Blue Outer Glow Pointer

MSP!

 

Gästboken :D


Ovido - Quiz & Flashcards